Со членот 77 од законот, се пропишува обврска за потребата од јавна набавка договорниот орган да донесе одлука за јавна набавка, како и елементите кои истата треба да ги содржи.
При тоа, согласно со ставот 4 од горенаведениот член, во одлуката за јавна набавка меѓуостанатото се наведуваат и причините за неделивост на предметот на набавка.
Од друга страна со членот 78 од законот, се уредува оформување на јавната набавка во делови.
При тоа, согласно со став 1 од член 78, договорниот орган може да го оформи предметот на набавка во повеќе посебни делови, врз основа на објективни критериуми според вид, својства, намена, место или време на извршување, при што го утврдува предметот и големината на поединечните делови, земајќи ја предвид можноста за пристап на малите и средни претпријатија во постапката за јавна набавка. Ако договорниот орган не го оформил предметот на набавка во повеќе делови во отворената или ограничената постапка, согласно со ставот 2 од член 78 во одлуката за јавна набавка ги образложува причините за тоа.
Следствено на изнесеново, при спроведување на отворена или ограничена постапка, а имајќи ја предвид втората реченица од горенаведениот став произлегува дека договорниот орган користејќи објективни критериуми треба да го оформи предметот на набавка во повеќе посебни делови, ако тоа не го направи (бидејќи објективно е невозможно) ги образложува причините за истото.
Од друга страна, при спроведување на друг вид на постапка (што произлегува од првата реченица) договорниот орган „…може да го оформи предметот на набавка во повеќе посебни делови, врз основа на објективни критериуми…“, но не е обврзан на тоа. Оттука, сметаме дека нема пречка и при кореистењето на набавка од мала вредност или поедноставена отворена постапка, договорниот орган да го оформи предметот на набавка во повеќе посебни делови, доколку истото е објективно можно. Од друга страна, со ставот 4 од членот 77 кој ја уредува одлуката за јавна набавка и нејзините елемети се вели дека „…се наведуваат…. причините за неделивост на предметот на набавка“, без притоа да се потенцира видот на постапката која е предвидено да се спроведе. Од наведеново произлегува дека, ако при спроведување на набавка од мала вредност или поедноставена отворена постапка, договорниот орган предметот на набавка не може да го оформи во делови тогаш дава образложение во одлуката.