Përmbledhje e shkurtër e aktiviteteve
Byroja e Furnizimeve Publike është themeluar si organ i administratës shtetërore brenda Ministrisë së Financave dhe është organi qendror përgjegjës për koordinimin dhe monitorimin e sistemit të prokurimit publik në Republikën e Maqedonisë.
Objektivat kryesore të BFP përfshijnë sigurimin e një kuadri ligjor koherent që është në përputhje me legjislacionin e prokurimit publik të BE-së, duke siguruar një kornizë për zbatimin uniform të rregullave të prokurimit publik dhe zhvillimin e kapaciteteve për zbatimin e procedurave të prokurimit për kontratat horizontale të prokurimeve publike me autoritetet kontraktuese në Republikën e Maqedonisë. Funksionet kryesore te birosë së furnizimeve publike janë si në vijim:
- Funksioni rregullator – përgatitja e akteve normative në fushën e prokurimit publik dhe dorëzimi i tyre për miratim nga Kuvendi ose Qeveria;
- Funksioni këshillues – dhënien e mendimeve për dispozitat dhe zbatimin e LFP-së; këshillimi i autoriteteve kontraktuese dhe operatorëve ekonomikë; zhvillimin e modeleve për dokumentacionin standard të tenderit;
- Trajnime – organizimi dhe zhvillimi i trajnimeve për shërbyesit civil dhe të tjerë; përcaktimin e kërkesave minimale për kualifikimet profesionale për zyrtarët e prokurimeve publike; hartimin e udhëzimeve dhe manualeve;
- Funksioni i monitorimit – mbledhja, përpunimi dhe analizimi i të dhënave të prokurimit publik dhe përgatitja e raporteve statistikore; mbajtjen dhe përditësimin e të dhënave për kontratat e prokurimeve publike; mbikëqyrjen e ligjshmërisë së procedurave të prokurimit publik; Dorëzimi i një raporti vjetor për Qeverinë mbi aktivitetet e tij në funksionimin e sistemit të prokurimit publik;
- Funksioni i zhvillimit operacional – zhvillimi, menaxhimi dhe operimi me Sistemin Elektronik të Prokurimit Publik;
- Marredheniet nderkombetare – bashkepunimi me institucionet nderkombetare dhe entitetet e huaja per ceshtjet qe lidhen me zhvillimin e sistemit te prokurimit publik.
Në bazë të nenit 14 të Ligjit për Funizime Publike (Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë nr. 136/07, 130/08, 97/10, 53/11, 185/11 dhe 24/12 e teksteve të konsoliduara), Byroja kryen këto gjëra:
- inicon propozime për miratimin e ligjeve dhe akteve të tjera në fushën e prokurimit publik për Ministrin e Financave,
- monitoron dhe analizon zbatimin e ligjit dhe të rregulloreve të tjera të prokurimit publik, funksionimin e sistemit të prokurimit publik dhe të inicion ndryshime në përmirësimin e sistemit të prokurimit publik,
- jep mendim për dispozitat dhe zbatimin e këtij ligji,
- ofron këshilla dhe ndihmë autoriteteve kontraktuese dhe operatorëve ekonomikë,
- përgatit modelet e dokumentacionit të tenderit dhe modelet e formularëve për procedurat e rregulluara me këtë ligj,
- mban një rekord të njëtrajtshëm të kontratave të prokurimit publik dhe e mban atë të përditësuar dhe e vë në dispozicion për publikun përmes SEFP,
- e ndjek dorëzimin në kohë të të dhënave dhe parandalon përdorimin e SEFP të përdoruesve të cilët nuk përmbushin detyrimet e tyre në lidhje me përdorimin e SEFP,
- ripërpilon një ankand elektronik në rast të një gabimi teknik, rënies të SEFP dhe me vendim të Komisionit Shtetëror të Ankesave për Prokurimin Publik,
- analizon sqarimet për mosrealizimin e një ankandi elektronik në pajtim me nenin 123 të këtij ligji dhe nëse ato nuk janë të themeluara, informon autoritetin kontraktues për mosveprimin e kryer,
- propozon një kod të sjelljes në zbatimin e prokurimeve publike të miratuara nga Ministri i Financave,
- mbledh, përpunon dhe analizon të dhënat e prokurimit publik dhe përgatit raporte statistikore,
- informon autoritetet kontraktuese dhe, nëse është e nevojshme, autoritetet kompetente, për parregullsitë e gjetura në informacionin e marrë,
- përcakton kërkesat minimale për kualifikimet profesionale për personat që kryejnë punë të ekspertëve në prokurimet publike,
- organizon dhe zhvillon trajnime për edukimin e zyrtarëve dhe profesionistëve të tjerë në lidhje me prokurimet publike,
- menaxhon dhe vepron me faqen e saj të internetit dhe Sistemin Elektronik të Furnizimeve Publike.
- bashkëpunon me institucionet ndërkombëtare dhe entitetet e tjera të huaja për çështje që lidhen me zhvillimin e sistemit të prokurimit publik,
- Kryen bashkëpunim ndërkombëtar në sistemin e prokurimit publik dhe planifikon dhe koordinon asistencën e huaj teknike në fushën e prokurimit publik,
- dorëzon një raport vjetor në Qeveri për aktivitetet e saj në funksionimin e sistemit të prokurimit publik,
- jep udhëzime dhe përgatit manualet dhe komentet mbi rregullat e prokurimit publik dhe nxjerr një buletin elektronik dhe kryen aktivitete të tjera të përcaktuara me këtë ligj.
Me punën e Drejtorisë së Furnizimeve Publike, menaxhohet nga një drejtor i emëruar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë me propozim të Ministrit të Financave për një periudhë 4 vjeçare. Byroja është përgjegjëse për punën e saj në Qeverinë e Republikës së Maqedonisë dhe në Ministrinë e Financave. Më poshtë mund të shihni strukturën organizative me të dhënat e kontaktit për të gjithë punonjësit. Një prej angazhimeve primare të Byrosë është rritja e transparencës dhe disponueshmëria e informacionit për publikun.
Kontakt
Ministria e Financave Zyra e Prokurimit Publik
Pallati “23 tetor” St. Dame Gruev nr.12 1000 Shkup,
Republika e Maqedonisë Tel: +389 2 3255 689
DREJTOR
Borce Hadziev
Aleksandar Argirovski, MSc
Këshilltar Shtetëror
Sanja Gjurovska
Këshilltar Shtetëror
Sektori për veprimtari normative, trajnim dhe marrëdhënie ndërkombëtare
Rita Gligorievska, MSc
Udhëheqësi i sektorit
Gabriela Papes
bashkëpuntor
Alexandra Madzhevska-Saracinceva
Bashkëpunëtor i ri
Mila Trajkoviq
Bashkëpunëtor i ri
Suad Zejnuloviç
këshilltar
Edin Gjerlek
Bashkëpunëtor i ri
Biljana Karakashova Shulev
Bashkëpunëtor i ri
Frosina Doninovska Susinov, MSc
Bashkëpunëtor i ri
Juliana Bojçeva
Referent i Pavarur
Jasmin Karisic
Referent i pavarur
Sektori për monitorimin e sistemit të prokurimit publik dhe menaxhimin e SEFP
Marija Jovanoska, MSc
Udhëheqësi i sektorit
Goran Davidovski, MSc
Ndihmës Shefi i Sektorit
Marina Naumoska-Kostic, MSc
bashkëpuntor
Aleksandra Petrevska, MSc
Bashkëpunëtor i ri
Dragana Nikoloska, MSc
Bashkëpunëtor i ri
Irina Arsovska
Bashkëpunëtor i ri
Biljana Risteski, MSc
Bashkëpunëtor i ri
Nikolina Jovanovska
Bashkëpunëtor i ri
Njësia e Menaxhimit me Resurset Njerëzore
Iskra Davitkovska-Kostovska
Shef i departamentit
Departamenti i Pavarur i Çështjeve Financiare
Aleksandër Blazeski
Shef i departamentit
Ljupka Georgievska
Bashkëpuntor
Ankica Kitanovic
Bashkëpunëtor i ri
Irena Mitevska
Bashkëpuntor
Personi përgjegjës për ndërmjetësim në realizimin e të drejtës për qasje të lirë në informacione me karakter publik:
Dragana Nikoloska, MSc
Bashkëpunëtor i ri
Mila Trajkoviq
Bashkëpunëtor i ri
Personi i autorizuar për trajtimin e ankesave dhe sugjerimeve:
Alexandra Madzhevska-Saracincheva
Bashkëpunëtor i ri
Personi kontaktues për komunikim me qytetarë të cilët kanë disa lloj dhe shkallë të aftësisë së kufizuar:
Iskra Davitkovska-Kostovska
Shef i departamentit
Zyrtar për Mbrojtjen e të Dhënave Personale:
Biljana Risteski, MSc
Bashkëpunëtor i ri
KODI I ZYRTARËVE ADMINISTRATIV
Kodi i Zyrtarëve Administrativ (Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë nr. 183, datë 12.12.2014)
STRATEGJIA E MENAXHIMIT TË RREZIKUT PËR FURNIZIMIN PUBLIK
Strategjia e Menaxhimit të Rrezikut të Byrosë së Furnizimit Publik
SISTEMATIZIMI I SITIONEVE PUNUESE
Rregullorja për sistematizimin e pozitave në Byron e Prokurimit Publik
Rregullorja për organizimin e brendshëm të Byron e Prokurimit Publik